En liten gåta så här på kvällskvisten

För er som inte ser:

Postat av: BernArne (aka Emelie)

Haha du VAR snygg på riktigt! Fast du är alltid snygg! + lite datum och skit.

 

Postat av: Din favorit från långt upp i landet

Vem är detta? jag känner inte igen dig nånstans!!! fast du passade dock väldigt bra i det! jag håller med emelie, du är alltid snygg ;)

 

Skåda dessa kommentarer. Jag är en fjant som ens bryr mig. Min tanke var att jag skulle förgylla min redan förgyllda kväll men ett inlägg om tre manliga skådespelare men jag kom av mig av Min favorit från långt upp i landet.

Fråga 1: Varför bryr jag mig?

Jo för det känns inte som dom vanliga "Hej jag heter Lisa och kollade in på din blogg. Hoppas du får en bra dag och läs gärna min blogg! XOXOXOXO". Personen nämner mig vid namn, anspelar på att den har sett mig förut och har inte länkat till sin egen blogg. Plus att personen i fråga vet att det är Emelie som har skrivit. Hmmm...

 

Fråga 2: Vem är denna person?

Jag har ingen aning... Jag känner inte ens någon uppåt eller gör jag det och nu blir den ledsen i ögat när jag inte kommer ihåg denna person.

 

Fråga 3: Hur hittade personen hit?

Jag länkar på facebook och jag har den på det fantastiska msn. Annars? Ingen aning.

 

Fråga 4: Kommer personen ge sig till känna nu när den fått ett jätte långt inlägg från mig?

Troligen inte men det skulle vara intressant because I'm dying to know! Kul om det är någon tråkig eller om det bara är fejk när jag har lagt ner så mycket energi på det hela. Roligt Anna, roligt!

 

Okej. Jag fick en aning. Ett namn som snuddade förbi mitt inre öga. Filipha Granlund. Kan det vara du mån tro?

Nu ska jag sova och få tro att det var rätt gissning. Vilken gåta! Vilken upplevelse! Vilket fullständigt onödigt inlägg!

 

Godnatt


Kommentarer
Postat av: BerntArne

JAG TROR PÅ FILIPHA !

2010-04-21 @ 20:33:39
URL: http://mlieee.blogg.se/
Postat av: Filipha

Haha självklart var det jag, känner du någon annan som bodde så långt upp?! :P

2014-03-23 @ 19:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0