En liten lista om djur

I en smskonvesation så blev jag tillfrågad vad jag ville ha för hundar och jag vill ha en stor, stark och redig hund. Något att ta i liksom.. Ingen liten fjant som man tappar bort i en skokartong liksom.

För att det här är så sjukligt intressant så har jag sammanställt en liten lista med bilder på dom hundar jag vill ha (utan inbördes ordning)! Spännande va?

 

En liten dobermann. Dock så är jag en dålig människa som vill ha öronen kuperade. Fy för mig! Men svans får dom gärna ha. Höhö. Så det blir import om jag ska ha en sån här!



En stor fin Rottwieler och den skulle få se ut PRECIS som den vill. Bara den har så fina snälla ögon som endel har.



Grand danoirer är ju hel fräna! Anna har en sån och jag blir mer förälskad för varje gång jag träffar hunden.



Denna har jag inte lika stormande kärlek som inför dom andra. Den här hamnar på en fjärde plats och dom andra är bara massa kärlek. Men schäfrarna är fina som attans så det hade inte suttit helt fel!

Egentligen är det bara ett problemo och det är att jag inte skulle klara av en sån här hund för fem öre. Det skulle vara mannen som talar med hundar nästa för jag skulle ha en hund som åt allt och alla. Därför finns det en utväg i mitt behov av ett djur:


 

Jag skaffar KATT! En liten norskskogskatt eller bara en blandras. En mjuk, fluffig och kelig sak.

JAG VILL HAAAA! GEEE MIIIIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0