Varför får jag inte bara sova?

Varning för fruktansvärt ointressant och detaljerat inlägg!!

Kul att jag har börjat lida av insomnia när jag ska kliva upp och göra saker tidigt.

I fredags när jag skulle upp till högskoleprovet så somnade jag halv två så jag fick knappt fem timmars sömn.

Igår skulle jag inte kliva upp alls och brann därför av som ett ljus när jag släckte på lördagkväll.

Igårkväll så la jag mig i sängen runt elva. Lite sent ja.. Men ändå. Jag låg och läste en stund och blev lite rädd för boken är läskig så jag lyssnade lite på musik men innan kl 00 låg jag i mörkret. Dock så är jag klarvaken! Helt jätte pigg! Efter en timme drar jag fram ipoden och jag kan lova att youtube klipp är sjukt kul mitt inatten. Runt 3 somnade jag med efter 20 minuter VAKNAR jag av att barnet inne hos grannen börjar grina... Kul! Klarvaken låg jag där och funderade på om jag skulle skita i att sova och kliva upp isället men tillslut somnade jag efter lite vridande och vändande.

Nu är jag vaken (?) och ska gå till skolan. Dock har jag bestämt att jag inte kommer orka gå på den två timmar och en kvart långa biologin som sista lektion. Då ska jag hem och sova en stund.

God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0