1. Presentera mig själv



Det här är en bild på mig från stundenten som Albert har tagit. Jag har en tendens att se ut så här på bilder. Måste finna mig en ny pose. Vad ska jag säga om mig själv? Egentligen har jag ingenting att säga eftersom jag tror alla andra känner mig bättre än vad jag gör.
Kan säga att jag är riktigt dålig på att ta tag i saker, jag är riktigt bra på att komma på bra ursäkter till att inte göra saker.
Jag tycker väldigt mycket om att laga och äta god mat och att sova. Sedan är jag en riktig sucker för serier. Alla serier. Har way to much fritid att titta på serier på. Inte bra. Har snöat in på tetris totalt just nu också. Men det är ju roligt!

Nu ska jag börja skriva hemtenta för dagen. Frågan jag håller på med handlar om härskartekniker och jämställdhet. DET får mig att bli helt till mig och jag vill skriva massor! Dock så är jag rädd att jag kommer skriva för mycket vad jag tycker och dra det hela för långt så jag blir en liten bitter feminist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0