Dag 03.Mina föräldrar

Ja mina föräldrar. Vad finns det att säga om dom? Dom har skapat mig och sedan försökt upp fostra mig. Gick väl så där måste jag säga. Sedan så har jag även två föräldrar till men dom struntar vi i. Vi fokuserar dom jag har samma dna som.

Men mamma och jag är riktigt tighta. Hon är helt klart een av mina bästa vänner men självklart är det ju vissa saker som man inte berättar. Hehe! Men OM jag skulle vilja kan jag berätta allt. Det är bra och känns tryggt. Hon ser när jag är ledsen och då vyschar hon mig tills allt är bra igen. Jag tycker om henne! Mamma är alltid mamma liksom.

Pappa och jag är också riktigt nära. Tack vare honom så tycker jag om att laga mat och faktiskt är ganska bra på det (tycker jag i alla fall). Jag ser ut som min far dessutom och då mamma är knappt en tvärhandhög så måste jag även har fått min längd ifrån honom.

Vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag tycker om dom. Men det är skönt att ha flyttat ifrån dom. Inga bilder har jag på dom heller. Tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0