Dag 06. Min dag

Bra att idag har varit jordens tråkigaste dag! Somnade klockan 03 någon gång och vaknade heeeela tiden. Låg och väntade i 20 minuter på att klockan skulle ringa klockan 06.00. KUL natt!

Idag så träffade jag min grupp 07.50 och sedan 8.30 började redovisningarna. Vi gick ut som andra grupp och var bäst (så klart!). Neeej men vi klarade det galant!

Sedan så slutade vi cirkus 2.5 timmar tidigare än vad det stod på schemat. Kan inte säga att jag klagade. Då knatade jag hem, mötte Erika och har lagat oss middag. Det blev supergott!

Ikväll så ska vi gå och se Harry Potter! Spännande! Äta lite popcorn. GOTT!

Jag tänkte lägga in en bild. Men jag hittade ingen så det blev inge. SYND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0