Just det jag åt sushi till middag

JAG HAR GJORT DET!! Jag gick dit sa hej och fick en tid. DOCK så är det den 1 FEBRUARI(!!!!!!) vet du hur långt det är tills dess? Det som är bra är att jag då hinner fundera på skiten ordentligt och det är ju bra. Ska ner och lämna en depositionsavgift i veckan.

Sedan så kom hemtentan upp idag. Frågorna är ju inte direkt spännande och det är ju inte direkt så det kliar i fingrarna... Förutom EN fråga.

"Mari Hedlin beskriver i sin bok Jämställdhet, en del av skolans värdegrund olika härskartekniker.

Redovisa kort några av dessa och jämför med den värdegrund som beskrivs i läroplanen. Diskutera hur du som lärare kan arbeta för jämställdhet inom skolan."

(Max  tre A4-sidor)"

 

HEHE härskartekniker, jämställdhet MMMMM! Like it! Jag har en fråga där jag kan gå lös i alla fall. Fast samtidigt är det en fråga om energiomvandlingar. Kuuuul. Nu ska jag gosa i boken som står där uppe och börja med den frågan så jag kommer igång!! JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0