Jag är så trött, så trött

Mitt natt har varit fördjävlig.

Klockan vägrade promenera långsamt bredvid mig, hållandes i handen så det sprang fort iväg till 00.20 och jag bestämde mig för att sova.

En timme senare vaknar jag av att min näsa kliar så jag håller på att dö. Den har börjat göra det när jag ska sova så idag ska jag byta sängkläder och se om det blir bättre. Detta kliande håller mig vaken och sovande halvt om halvt fram till 03.30 när jag äntligen somnar om ordentligt.

Vid 06.15 så går grannens barn igång och börjar skrika. Vi snackar nu det hysteriska skriket barn kan ha, inte vanlig gråt. Detta pågår alldeles för länge medans jag desperat försöker sova.

Fram till att jag får ett sms som väcker mig strax efter 9 så sover jag väldigt oroligt. Nu är jag svintrött. Anledningen att jag är vaken och uppe är att smset innehöll en jobbförfrågan om imorgon som börjar kl 07.00. Lika bra att kliva upp tänkte jag så jag kan sova ikväll.

Nu ska jag äta frukost och titta på Merlin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0