En enda jävla röra

Fyyyyyy! Att gå omkring i gamlingarnas ångest över att dom blivit gamla och deras hudflagor tar liksom musten ur mig på dagarna. Jag orkar inte göra någonting och är så förvirrad och glömsk att jag blir orolig.

Igår så glömde jag att det var jag som körde när jag åkte till Malin. Det var inte helt okej.

Idag så var jag stensäker på att det var måndag till Daniel hävdade att det var tisdag. Helt chockad satt jag och tänkte bli arg och säga att han hade fel tills jag frågade pappa och han också sa att det var tisdag. Då tänkte jag att dom inte kände varandra och därför inte kunde lura mig bakom ryggen på mig så jag bestämde mig för att det nog var tisdag ändå. Det står så på datorn och då är det sant.

Nu ska jag fika och sedan sova. Usch. Det är inte roligt att lämna hemmet 6.10... Det är 20 minuter tidigare än jag brukar kliva upp när jag började som tidigast på skolan.

 INTE OK!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag tycker så synd om dig som måste gå upp så tidigt, jag har blivit helt galen här nere. Jag längtar tillbaks till skolan för att känna att jag har måsten efter jobbet. Jag är galen!!! Puss puss

2010-06-23 @ 22:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0