En liten uppdatering så där i smyg

Jag har haft noll lust/ork/tid att blogga.

Sen senast har jag varit fantastiskt glad och fantastiskt ledsen och ibland allt samtidigt.

Jag har åkt flak och skrikit som en idot.

Jag har fått en asbra kamera som jag vill ligga med.

Jag har varit ute och gått i högklackade skor så min fötter fortfarande gör ont.

Jag har ätit dom godaste stripsen i mitt liv klockan halv fem på morgonen.

Jag har börjat jobba och insett att jag ska ta livet av mig när jag fyller 70 så jag slipper bli gammal och sjuk.

Jag har insett att jag kommer börja jobba kl 07.00 i fyra veckor framöver vilket resluterar att jag måste kliva upp runt 05.15!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: olby.

jag ska också ta livet av mig om jag blir gammal... eller kanske när. äsch. du fattar.

2010-06-27 @ 22:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0