Fula bilder från stenåldern

Alltså hahahhahhahaha! Hittade lite grejs på datorn... Vet inte om jag ska skratta eller gråta.... (All text och blder är helt fucked up. Men det är fint ändå. Det blir lite mer levande då! Right?)

Jag och Filipha på avslutningsfotot i nian. That's some hot chicks!



Jag och Matilda åkte till Stockholm någon gång i ettan för att se på min älskade Manson. Hatar min lugg men älskar min hårfärg. Helt orört och som en chokladdröm. Redan här började jag med min öppen mun pose.

Högstadiet någon gång! Alla måste kolla två saker. 1. Min arm! Hahaha! 2. Emelie! HAHAHAHAH!




Vi skulle se söta.  Två av tre lyckades.



Vem har inte drömt om att dansa i ett omklädningsrum?


There is more to come if we want to! Spännande!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0