Joacims "snyggmin"!

Jag har noll inspirataion till att blogga då jag sliter som ett djur på jobbet och kliver upp runt fem. Då blir man trött och vill mest bara sova. Men nu har jag något roligt på g. Kolla!



Haha visade bilder som jag hade tagit för mamma och så kom den här bilden upp för den låg i samma mapp. 

 Vem är det där? frågar min kära mor.

- Det är ju Jocke, säger jag.

- Oj, jag kände inte igen honom. Vad snygg han var! säger hon förvånat.


Haha egentligen var det bara kul när man var där. Haha! Men lägg märke till minen han har. Den där gör han alltid när han fixar håret eller kollar sig själv i spegeln för att se snygg ut. Så sjukt kul!

Hahahahhaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0