Midsommar 2010


Igår var det midsommar! Klev upp 5.15 för att fixa lite pensionärer och klockan halv tolv trampade jag iväg till Bureplatsen för att möta min familj. Så nu så blir det lite kassa bilder eftersom jag varken kan min kamera, kan fota eller hade en stilla sittande objekt.




Full fart vilket är mest hela tiden.




Enda gången hon satt stilla var när hon fick fika. Stillheten varade i två sekunder.



Det var lite ljust. Det är massa himmel som blev vit och det vita under är bureplattan. Färgklicken i mitten är min lillasyster. Hon är söt.

Kvällen spenderades i Bosvedjan. Det var mysigt och jag var dödligt trött. Summan är att det var en lyckad dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0