Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram?



Det här är jag just nu. Hela helgen har jag vräkt i mig saker som brukar sätta sig på fel ställen.
Fredag: Midsommar och det säger ju sig själv hur det slutade.
Lördag: Åkte till Malin och då kom jag och Emelie på att vi ville ha oskrokar, chips, popcorn OCH choklad. Det Fint. Jag var fortfarande mätt när jag vaknade.
Idag: Pappa drog fram chips, nötter och godis. Lite sockerhaltigadrycker under dagen på det.

MEN idag har jag gått från stan och hem till Granloholm och cyklat ett varv runt sjön med Wilma! Så jag har rört lite på mig idag.

NU är det tack och godnatt för mig. Upp imorgon kl tidigt och jobba. INTE KUL. Hälften kvar nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0