080328<3

 

Jag och Joacim i fjällen förra sommaren. Min kamera tyckte vi skulle vara snyggast med en blixt i ansiktet så det fick bli så. Men det är enda bilden på oss som inte innehåller alkohol, pussar eller är från 1800-talet. Mitt hår behövs inte kommenteras det levde sitt eget liv. Hemsk bild egentligen. Hur tänkte jag nu?


Ja jag är en tönt. Nej det är ingen som bryr sig. Men jag säger det ändå! Denna dag för två år sedan så tyckte jag och Joacim Lindgren att vi skulle bli tillsammans. Det är något jag inte har ångrat någonstans!

Dock så har han rymt till Stockholm men vi spenderade fredag och lördagmorgon tillsammans så jag ska väl inte klaga. Jag har smsat som en idoit och han har svarat kort och fåordigt så jag ska nog ge upp nu. Ska skicka ett liiiiiiitet godnatt sms så han förstår jag inte glömt honom när jag haft uppehåll i några timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0