Alice in Wonderland

The Hatter and The Red Queen. Awsome!!

Filmen var fantastisk! Dock så hade den kunnat varit mer skruvad och mer läskig, men man kan ju inte få allt. Fast man måste tänka på att jag är såld på allt Tim Burton gör så jag är kanske inte rätt person att fråga.

Men en sak är säker. Det var inte sista gången jag såg den!

Imorgon så ska en bokanalys vara inne. Min bok är Luftslottet som sprängdes... Den är väldigt lång och inte så bra men inte dålig heller så jag kan vara bitter.

Något som gör mig bitter är min satans mage som snart kommer ta livet av mig. På riktigt! Det var länge sen jag hade så här ont... Jag blir ledsen men får skylla mig själv. Det är bara att härda!

Nu blev det långt och bort från huvudämnet så nu lägger jag ner och tar upp min väldigt ofullständiga analys, men har ändå skrivit 406 ord.

Bravo och klapp på huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0