Biiiild boooom

Jag har fått alla skor jag vill haa!!! Måste visas!

Sko nummer ett:

Nej jag står inte på tå. Det ser ut så. Klacken ser jävligt kort ut.. tro mig, det är den inte.

Woho golvet lutar och är oskarpt! Dom äääär snyggare i verkligheten. Lovar! Men har kan man se den branta vinkeln som får fötterna att vilja döda sig själva.

 

Här kan man faktiskt ana vilka höjder dessa små tingestar faktiskt innehar. Fotinlägg nästa!


Sko nummer två:

Snygga va? Dessa är jag mest nöjd med!

Golvet lutar igen och jaa jag har vita prickar på benen.

 

Lite höjd på dessa pälor med. Men betydligt skönare. Vill sexas lite på dom.

Fyfan vilken jävla fotograf jag är! Älska mig själv ibland! Men snygga är dom i alla fall. BÅDA TVÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0