Det rullar på

Nu har jag haft mina sista lektioner eller har idrott imorgon men regnar det så vet jag någon som kommer stanna hemma i alla fall!

Slutade mina lektionstider på gymnasiet med att fixa ett mvg i psykologi B. Det satt fint kan jag lova! Äntligen en lärare som förstår min smarthet.

Kvällen kommer bestå av en sak: Svenska! Två uppgifter som skulle helst ha varit inne för en evighet sen men ska helst vara inne senast imorgon ska vara klara. Tungt!

Jag får leva på tankarna om sushi till middag och mitt psykologi betyg. Ibland går det faktiskt bra!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

svar: HAHA var just det jag tänkte på! ;)

2010-05-28 @ 11:00:46
URL: http://viktoriaaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0