Dom finns på riktigt

Jag måste berätta. Kvällen har jag spenderat hos Martina vaxandes ben, ätandes ostkrokar och dregglandes efter Jude Law. Sedan åkte jag hem på en resa som var allt annat än trafiksäker för jag var tydligen trött så jag glömde ibland styra, letade växelspaken trots att den är automat och försökte gasa med bromsen. När jag lyckas parkera och klivit ur bilen så ser jag att det ligger något på marken vid några bilar.

Jag går dit. Vad ser jag? EN JÄVLA DOCKA. Vi snackar inte tomtensverkstadsdocka som man vill leka med utan en gammal hemsk sak som ser direkt hämtad ut från en inte helt barntillåten film. Tillsaken hör att det finns tre saker jag inte klarar av
1. Clowner/utklädda människor
2. Varulvar
3. DOCKOR

Jag fick så klart panik och tror att den ska börja prata om ska döda mig med en stor kniv. Jag börjar halv springa mot min trygga hem men påvägen så kommer det folk från alla håll och så fort någon börjar prata så rycker jag till och stirrar som en skrämt djur.

Jag ligger nu panikslagen i sängen. FYFAN det var länge sen jag var så här rädd. Egentligen borde jag ha en bild men jag är för rädd för att gooogla. Det får bli imorgon.

Edit:

Så här såg den inte ut. Men det kändes som om den gjorde det. Jag har tagit en bild med mobilen men jag har ingen sladd till den här. Men jag måste visa när jag kommer till mamama. Sjukt rädd tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0