EN liten lista

Jag har så mycket jag vill skriva om men det är bara en sak som får komma ut nu.

Trots att jag vräkte i mig mat till middagen så är jag sjukt sugen på något att sätta tänderna i nu. På listan står:

  • Donken. Helt ärligt nu! En Chicken McNuggets med morötter och McFeast sås. Hur gott hade den inte varit? Med en   blaskig cola till.
  • Sushi. MMMMMMM! MASSOR och en liten advokadosushi hade gjort underverk i min mun.
  • Pizza. Dock så måste den vara från Gonzalos. Inget annat funkar längre. NONO. Det skulle även gå med hemmagjord om det är pappa eller jag som gjort den. Sedan lite Trocadero!
  • Grillat. En stoooor köttbit som är riktigt blodig i mitten med sallad ev pommes till och tzatziki. Varför inte ett glas rött till detta?

Om någon hade kommit fram till mig i detta nu så hade jag blivit lycklig. Jag hade kanske dansat. Kanske även gråtit en skvätt av lycka innan jag slängt mig över maten.

Tandsaften flödar och vi har inte ens en frukt hemma. SKANDAL!

Skulle hitta en bild där jag var glad ... Kollade som vanligt på fejjan hittade två. Har samma min på båda. Kul. 


Dom andra som är med på bilderna är bortklippta. Förlåt. Jag är så fuuuuuuuuuuuul! HAHHAHAHAHAHAH! Men glad. Så här skulle jag se ut om jag fick mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0