Ett stycke misslyckande

OKEJ nu måste jag få gnälla. Just nu känner jag att jag har gått in i en djup svacka. Det är helt och hållet mitt eget fel så egentligen har jag inget att gnälla på.

Jag har haft hur mycket tid som helst att plugga på men som vanligt gör jag inte ett skit så nu sitter jag här med grejer upp över öronen.. som måste göras. NU. Kommer på nya grejer hela tiden som jag glömt bort (förträngt) så det skapar en liten lagom ångest.

Alla mina pengar är slut.. Jag har lyckats små tagit pengar från mitt sparkonto så även det är snart slut. Kul att jag har  200 kr att köpa alla grejer som jag behöver när jag flyttar. Så jävla lyckat.

Jag är utan sommarjobb. Denna sommar har jag sökt och sökt och sökt men fått nej och nej och nej. Men jag hade lätt kunnat söka flera men jag trodde i min enfald att jag skulle få ett av dom jag sökt. Men icke. Är jag förvånad? Nej egentligen inte.

Nu sitter jag och ska upp till skolan imorgon och har gjort 1/10 av det jag skulle ha behövt göra. Ibland känner man sig så jävla misslyckad.

Kommentarer
Postat av: Gustav

<3

2010-05-17 @ 23:22:04
URL: http://gkibe.blogg.se/
Postat av: BerntArne

då kan vi vara i djup svacka tillsammans

2010-05-18 @ 21:20:25
URL: http://mlieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0