Ibland önskar man att man var någon annan

Jag är så äckligt jävla gristrött. Har nog ett kraftigt minus på mitt sömnkonto. Mår illa som en idot för jag är så trött ... frukosten är så äcklig. Den kommer tillbaka igen så det är bara att svälja svälja svälja.

Veckan kommer se ut som följande:

Måndag: Fysikprov och historiaredovisning
Tisdag: Psykologirapport (feeeeeting), biologiredovisning, packa och fara till fader och möte med kummunen!!!!!!!!
Onsdag: OJOJOJ! Ledig! Fast det är studentfotografering och Jockes klubb på stads.
Torsdag: Bokredovisning Svenska
Fredag: TOOOOOMT!

Under veckan ska även två svenska uppgifter göras. Inte okej... Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Fast sen är det ju sluuuuuuuuuut!

Då är det FEEEEST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0