Jag mötte Lambi

Hehe! Jag är en sån jävla tönt. Klockan är halv fyra, jag kom hem för 20 minuter sen och måste sätta mig vid datorn för att berätta för alla hur cool jag är som är uppe så sent coolbrud_91!

Denna lördag kväll har jag inte som dom flestsa gjort grillat, festat eller tittat på tv. Nej vid sju så blev jag upphämtad av Linda och Viktoria och vi begav oss iväg mot Kovland för att hitta Daniel. Sedan efter ett antal fel åkningar så  hittade vi rätt och begav oss mot målet: FÅREN!

Jag har spenderat min lördagkväll med massa söta lamm! Jag vill bara ha en och sova med. Snuffs!! Där kan vi snacka Ekorrgos på hög nivå.

Sedan så fikade vi hos Edward i några timmar... Mamma ringde även och uplyste mig om att jag inte hde någon nyckel.

Sedan vid halv två så hade vi börjat åkt hem men fastade på ytterliggare fika hos Daniel. Vid två ringde mamma igen och upplyste mig om jag att jag sa att jag skulle vara borta några timmar.

Klockan tre var jag hemma och det är någon som inte ligger på plus sidan hos sin kära moder som vackert fick gå ner och släppa in sin dotter som luktar får!

Men nu ska jag soooova!! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0