Jävla kalaskväll!

Shiiiiit pommes! Jag vet inte om jag är groteskt jävla trött eller om det är så att min kära fylla har börjat släppa nu. Helt yr och min mun går i ett! Jag har garanterat berättat lite för mycket för mamma... munnen liksom bara gick. Meen jag hade ju så roligt igår och det vill man ju dela med sig av! När jag irrade runt i lägenheten ätandes godis och ivrigt berättandes om dom läskiga korna så säger hon lugnt och vackert

- Du kanske inte är helt nykter än... + menande blick på mig.
- Hehehe nej det är mycket möjligt, säger jag och fortsätter mala på.

Dum tjej. MEN jag är ung så jag gör vad fan jag viiiilll!!!!!

Nu ska jag sova tror jag och försöka få mitt huvud att stanna.

Kommentarer
Postat av: BerntArne

LOVA MIG ... att när studenten är över så blir du INTE en jädra tsåkmåns som; jag orkar inte festa nå mera! studenten tog allt . LOVA MIG DET!??!?! för nu väntar 3 veckor framför mig då jag kommer sitta hemma och ruttna och ni kommer vara fulla som svin. jag vill också vara full som ett svin . jag förväntar mig FEST SOM SJUTTON i sommar. OKEJ!??!?!?!?

2010-05-22 @ 12:40:50
URL: http://mlieee.blogg.se/
Postat av: Viktoria

haha! jag var inte heller nykter på morgonen och stor del in på dagen ;D

2010-05-23 @ 15:20:04
URL: http://viktoriaaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0