Klassfesten som var lite för bra

Klassfest i fredags, jag var ascool!

 

Vi stekte i solen och drack rusdrycker.

 

Spelade kubb så klart! Mitt lag vann men jag kan inte säga att jag gjorde så bra ifrån mig.

 



Nils och Anton skulle se arga ut.



Linda skulle också göra det med men fick ett tveksamt resultat...


Jag drog min vanliga pose med öppen mun, tungan ute och en (två) flaska(or).


Dom skulle ha upp  mig på en stege.. Sedan kunde jag inte komma ner. Då skulle Richard hjälpa mig..



Daniel försökte gömma sin och Joakims jäger under jackan. Tveksamt om han lyckades.



Han försökte även vara tuff.. Vilken misslyckades ännu mer.


Jag och Linda skulle vara romantiska ...


... Det gick inte å bra.


Jag skulle se lite så där sexigt förförisk ut men skelar sönder hela bilden.



The One and Only, The Jägermeister!


Promenad gänget är uppradade. Jag måste lära mig en ny pose där jag inte har munnen öppen.


Nils skulle sova. Så där sover en rikig man.

En bild tagen innan det gick utför får avsluta. Vi MÅSTE ses allihopa igen innan vi skiljs åt!

 


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det måste vi verkligen :D Älskar bilderna :'D Speciellt den vackra på dig och linda i hörn!! HAHAHA

2010-05-25 @ 21:13:20
URL: http://viktoriaaolofsson.blogg.se/
Postat av: Viktoria

i ett hörn*

2010-05-25 @ 21:13:47
URL: http://viktoriaaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0