Klubb Slutsteget

AMAGAD! Värsta läsar sänkningen! Shiiiiiiiit grinar nästan lite! .... Eller inte.

Kvällen har spenderats på Stadshuset nykter som en spik och med stora behov efter ett glas rött. Jag drack pepsi... Pepsi är inte ens lite som cola.. Dumt. I alla fall så har jag ett par nya små pojkar i mitt hjärta.

INVASIONEN

Dom älskade med mina öron och fick mig att bli glad. Det var nästan så att det kändes som om jag druckit ett glas rött eller till och med tre. Sjukt bra var dom! Jag är kraftigt imponerad av sångarens benrörelser. Jag skulle nog kunne ta dom allihopa på en och samma gång.

Nu sitter jag här klockan 00.52  och ska ha redovisning imorgon klockan 8.40. Jag är så glad och speedad så jag kommer nog inte kunna sova på ett tag. MEN jag har en spelingslista MED autografer från HELA bandet.

SUG PÅ DEN NI!!!!!!


Det är dom. Ge mig dom. NU!

 

Godnatt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0