Lite kuligt på kvällskvisten

Jag har så mycket text.... Jag har så mycket jag vill säga! Jag skriver en projektredovisnig och jag har skrivit en sida om reslutatet. Ska få med slutsatser också... Buhu!

HUR ska vi få plats i 20 minuter? HUR? Jag har mina planer... Jag skriver ner det jag har på lillhjärtat och sedan får Rebecka sålla i min text imorgon medans jag pillar klart med power pointen. Hehe om 12 timmar är det dags. OJOJOJ! Såg att det var 11.45 till och med. Inte 11.00 som jag trodde.

Då är det ju LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGNT. Mina naglar är dessutom rosa. Jag har planerat vad jag ska ha på mig.. Livet är kul. Om sex minuter är klockan 23 och jag borde sova. Kuligt!

Jag borde ha en bild. Googlade på sex och fick fram den här:

Den var fin. Jag kände att den passade. Nu ska jag forsätta skriva!

Hehehe!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Gillar bilden. Vi utsätts för våra prövningar exakt samtidigt för min körlektion börjar 11.40 :) Spännande.

Håller tummarna! Puss!

2010-05-10 @ 08:44:34
URL: http://gkibe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0