Livet trallar vidare

Hehe jag är en elak människa! Onsdagar = religon 12.00. Jag och Rebecka hade bestämt att vi skulle träffas 9.00 för att göra klart våran rapport. När jag vaknade gick jag in och läste mailen och såg att religonen var inställd så vi började 13.30 istället.

Smsar jag då och säger "Ska vi träffas lite senare då vi inte har någon religion?" Neej för jag var redan vaken så jag säger ingenting och vet att hon inte läser mailen på morgonen. Men nu fick vi den helt klar. Det känns bra.

Hehe förlåt, jag tycker faktiskt om dig<3

Jag gick igenom alla bilder på fejjan och detta var den enda bilden som vi var med på tillsammans där vi båda syns! SHAAAME ON US!

Jag har en finne i örat och min tid går åt till allt annat än blogga. I framtidens to do list står det:

- Bilogiprov, Imorgon
- Engelskaprov, fredag
- Projektredovisning, måndag (skulle behöva börja på den)
- Fysikprov, tisdag
- Religion, den 18
- Historiefördjupningsarbete redovisning, den 24
- Psykoligfördjuping, den 25
- Svenskaredovisning, den 27
- Fysikomprov någon gång under denna tid

SKÖÖÖNT! Man känner att man lever

Kommentarer
Postat av: Dannnne

Rätt stolt fotograf...

2010-05-05 @ 22:28:29
Postat av: Rebecka

Big ass and small ass, shame on you Daniel

2010-05-07 @ 12:25:28
URL: http://b3ckiis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0