PEPETETION eller hur var det?

Haha kommer jag någonsin lära mig att det stavas R-E-P-E-T-I-T-I-O-N och inte R-E-P-E-T-E-T-I-O-N .... Har jag gjort det nu? Knappast. Men nu vet jag i alla fall att det är något i ordet som ska upprepas två gånger eller repeteras. Smart!

Mina skor kommer inte komma förrns på fredag. TUNGT! Men jag har vunnit ett par andra skor som jag skulle vilja betala idag men jag tror min kära familj har tappat bort den kära dosan så jag vet icke hur det blir med den saken.

NU ska jag äta macka och dricka te. Jag vill sova. Imorgon kan jag sova LÄÄÄÄNGE. MEN jag funderar på att kliva upp i halvtid, gå på affärn och köpa grädfil så jag kan äta god lunch innan jag knatar iväg till skolan. Kanske ett varv runt sjön för att fortsätta min träningssjuka jag börjat med. SÅ gör vi nog.

FIIIIIIKA. NUUU. SOOOOOVA. SEEEEEN.












Edit: Jag har inte kollat hur det stavas utan antar bara att det var rätt. Är det fel så får jag skämmas och grina lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0