Pluggkväll


Jocke var hos mig idag och pluggade inför fysikprovet som är imorgon. Jag tycker det är ganska tråkigt och vill hellre mysas så på honom så han blir arg och sätter upp små tidsmål som jag måst göra och sedan blir det myspaus innan mera plugg. Dock så är det mest han som hjälper mig och han försöker läsa. Det går till så här:

- Joooooacim *kärleksfullsnuttröst*
- mmmmmm
- Det går inge braaa.... *kryper upp i hans famn med hundvalpsögon*
- mmmmm snart.

Sedan hjälper han mig och så gör jag klart uppgiften innan samma procedur upprepas. Men han kan ju se det som repetetion när han får hjälpa mig och det är ju bra!

Nu har jag planer på att sova.

Godnatt sötbarn!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Man lär sig faktiskt av att hjälpa idioter :P



Nädå skoja bara, älskar dig sötnos, sov gott!

2010-05-10 @ 22:34:36
Postat av: Viktoria

Repetition* anna! ;) repetera på nu :D

2010-05-11 @ 20:58:36
URL: http://viktoriaaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0