Duktig tjej

Jag sneglar lite på klockan och ser att den står på halv fyra. Snart fem över halv. Haha jag är heeeeemsk. Men jag har skickat in min sammanfattning och en fråga. Så ingen kan komma och säga att jag inte är klar i alla fall! Hellre nu än att kliva upp klockan sex och börja köra på. Nej nu kan jag sova ut imorgon för att sedan bege mig till skolan för att hämta min rapport. Är ganska säker på ett U på den då jag är nästan 100 på att jag missade lite källhänvisningar. Men men. What to do?

Nu ska jag bädda till min säng och sova. Ska bli trevligt.



Hittade en bild från stugan vid påsk förra året. Synd att jag hade en dålig kamera för det var så sjukt vackert. Naturromantik<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0