Idag är det ingen vanlig dag

Egentligen har skulle jag vilja ha en bild till detta inlägg. En bild som jag inte tagit från internet. Men jag har inte tagit någon bild... Mitt hem har hamnat lite i skym undan då jag haft lite annat att tänka på.... Så att säga...

Idag är det international Suit Up day! Jag trodde det inte skulle vara någon som skulle ha det utan bara dom jag pratade med igår. Idag när jag kom till skolan så var det MASSOR med folk som hade kavaj och vissa hade till och med kostym med snygga byxor och slips. Haha helt sjukt var det. Mötte två pers som det syntes att dom hade slips på sig på vägen hem. Sinnes! Men kul. Riktigt kul!

The father of Suit up day! Barney Stinson . Yeah!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0