Tillbaka blick

Gick in på min gamla blogg och hittade lite gamla bilder! Inte så jätte gamla egentligen... Men tillräckligt för att det ska kännas kul. Tycker jag!!!



Jag på en taekwondo träning! Lägg märke till att jag är fläckig i pannan efter att jag har färgat håret. Sjukt snyggt!!!



Kanske inte var jordens vigaste men jag lova att det är betydligt värre nu... Betydligt.



C'est moi och mitt svarta hår. Gillar det lite granna.



Alltså det här är ju stört! Agnes är ju skitliten. En liten bebis! Hahahhahaha!



Jag hade under ett tag randigt och fläckigt hår när jag försökte blir osvart. Det var en spännande period i mitt liv.



Räknade matte.... Grisig matte. Derivata på bilden. Kass var jag!



Här tyckte jag att jag var lite små fräsig. Bandet Lillasysters autografer på MIN mage. fjortizbrud_91



Singeln som jag också fick signerad. Frågan är vad jag var mest stolt över? Hm...

Nu ska jag knata iväg till tvättstugan och vidare mot affären. MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0