Bland det finaste jag har



Det här är min kära vän Emelie. Vi lärde känna varandra när vi var 3 (eller var det 4?), skit samma det är så längesen så man minns inte. Vi började hos samma dagmamma, sedan blev det samma dagis, samma klass årskurs 1-9. Efter 3 år på skilda gymnasieskolor så har jag nu flyttat 4 timmar med buss ifrån henne.




Hon är helt galet snygg med sitt blonda hår och enorma bruna ögon! Det är tur att hon har en karl som kan försvara henne från påfluga grabbar nu när jag har flyttat och inte längre kan göra det!!



Hon har en röst som en gudinna och jag tycker (helt ärligt och trots att det inte är helt politisktkorrekt) att de flesta tjejer har en röst som gör att jag vill strypa dom. Men hennes! OH MY GOD! Jag måste erkänna att den gör mig ibland grön av avund, men då inser jag vilken tur jag har som får vara vän med någon med den rösten!!



Trots att hon är så här cool så vet jag att oavsett vilken tid och av vilken anledning jag ringer så kommer hon svara och vara där för mig. Vi har gått igenom så otroligt mycket under alla dessa år och jag tror gångerna vi bråkat går att räkna på en hand. Det spelar ingen roll om vi inte hört ett ljud i från varandra på två veckor så är det som om vi träffats igår när vi träffas.

Du är fan bäst!

Kommentarer
Postat av: BerntArne

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. nu grinar jag, jag menar, HUR UNDERBAR ÄR INTE DU?! säger bara tack för dem fina orden och DETSAMMA min älskade vännina!

2010-10-26 @ 18:28:12
URL: http://mlieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0