Zumba me baby

Okej, nu är jag hemma och äten så jag har energi nog att få ner några bokstäver i ett blogginlägg ingen ändå läser.

Zumba var sjukt kul! Men det var inte den där magin som jag förväntande mig efter att ha sett reklamen. Det är typ latinodans som man ska få ihop på stappliga ben. Ibland gick det inte ihop överhuvudtaget. MEN jag tror att om jag skulle gå några gånger till (vilket jag kommer göra) så kommer jag vara helt över när passet är slut. För det var riktigt jobbigt när man tog i och ansträngde sig.

Har även kommit på att jag kommer bli så rörlig i mina höfter så det finns inte. Kör ju mest på afro då man skakar rumpa hela tiden, zumba nu då där det också är massa rumpa och body balance där det också är massa höfrörlighet.

Fett nice!

Nu är det dags att försöka ta mig till duschen. Mina ben är lite ... trötta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0