Är huvudet dumt så får kroppen lida

Igår hade jag JÄTTE ont i halsen. Jag kunde knappt äta då det den där lilla detaljen att svälja kändes omöjlig. Som den idot jag är så drog jag iväg på partaj igår. När jag gick hem var jag lika hes som på gatufesten för ett antal år sedan.

Imorse när jag vaknade så fanns min röst inte längre. Jag fick inte fram ett ljud! Helt tyst!!! Jag repade mig under dagen men efter det att jag pratat i några minuter med några personer så gick det åt helvete så nu sitter jag här och får knappt fram en viskning. FAN!

Men har ingen annan än mig själv att skylla! Gårdagen var som vanligt helt galen och helt sjukt kul! Lätt värt det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0