Kul liv jag har

Mitt huvud är inte riktigt med mig idag. Det är en smärta som sitter och gnager i huvudet på mig. Inte skönt.

Har haft en paus i mitt plugg med lite glass och Halv åtta hos mig. Nu är det dags att sätta tänderna i "Det pedagogiska kulturarvet"! Känns inte så lockande faktiskt... Att läsa om hur förskolan utvecklas genom tiderna är jag inte så jätte peppad på. Jag har ca 30 sidor kvar plus en hel bok jag måste läsa. What to do liksom? Måste plugga som ett as nu om jag ska hinna med sittning på lördag och att åka hem nästa helg.

Känns som om studentlivet har kickat igång på riktigt nu. Jag som behöver gå på stan imorgon och köpa jeans. Inte kuuuuuul!

Kommentarer
Postat av: BerntArne

JAAAAAA, kom hem till mig =)

2010-09-23 @ 22:22:56
URL: http://mlieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0