Ett stycke klänning

Hahahahaha har köpt en klänning på tradera och fick hem den idag! Den var verkligen skitsnygg MEN. Hahaha den är riktigt jävla liten (vilket jag egentligen visste).

1. Jag får en klyfta (om man någongång har checkat in mina bröst så vet man att det inte är den största historien att prata om)

2. Den går precis över rumpan men eftersom den har en liiiten slits bak så går den precis just där inte över rumpan.

3. Klänningen är så tight att det inte riktigt går att varken andas eller röra sig i den.

Summan är:

Även om klädkoden är "fittkort" så finns det gränser för hur lite kläder man kan ha på sig. Det är typ en tråd som jag virat in mig i.

Synd måste jag säga för snygg var den. Blir till att sälja den så jag kan köpa mig en ny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0