I hate to say I told you so

Jag har inte denna gång heller hållit det hemligt att jag diggar Eric Saade rätt skarpt!

Sen han var med i sin delfinal har jag diggat hans låt men alla i min omgivning har mobbad mig för min kärlek. Men hej och hå!! Vem var det som vann hela skiten nu då?

IN YOUR FACE!!!

Fast okej... Lite skäms jag faktiskt. Ingen vet ju om jag youtubar honom eller inte liksom!

Detta utspelade sig även efter hans vinst i lördags:

Jag: - Hehe skulle vilja se hans gästbok nu på hemsidan!!! (Med tanke på alla 12 åriga brudar som händer där)

Emelie: - Hur vet du att han har en sån???

Jag: - eeeeeeh nej jag bara jaa... tänkte att alla har en sån?

Hoppsan! Kanske ska växa upp lite



Men försök titta in i dom där ögonen och säga "Nej tack!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0